dinsdag 13 maart 2018

Hartige mini cupcakes

Deze hartige mini muffins zijn een ideale snack voor verjaardagen en borrels. Maar ook als onderdeel van een buffet zijn ze heerlijk! Hartige caprese cupcakes. Zelf hartige muffins of cupcakes maken?


Lekker voor een high tea of als tussendoortje, de beste recepten in een overzicht.

Ik ben dol op muffins, lekkere zoete met appel en kaneel, of een flinke chocolademuffin! Voor bij de borrel heb ik hartige mini muffins gemaakt! We hadden weer eens zin om iets lekkers te bakken en het zijn hartige muffins met gerookte ham,.


Was wel leuk om te serveren in die mini vormpjes. Probeer dan eens een van deze overheerlijke hartige cupcakes of muffins! Kleine hartige cupcakes , ik bakte ze eerder in smaken en liet ze een paar dagen overnachten in de diepvries.


Dat is zeker mogelijk maar een volgende keer maak ik de. Deze mini muffins met kaas, olijven en tomaten zijn een zalige borrelhap.

Muffins ken je misschien vooral met kaneel, chocolade of bessen. Cupcakes ken je waarschijnlijk vooral met toeven frosting, stukjes chocola en klodders room. Het grootste aanbod van Nederland. Basis recept hartige cupcakes. Ontdek meer: Bereidingswijze.


Voeg extra′s naar smaak toe. Lekker recept voor hartige pizza muffins, ideaal borrelhapje voor op een feestje. Met deze recepten bak je zelf de lekkerste hartige taartjes. Mijn vriend en ik hadden van de week zin in iets lekkers voor lunch en dus besloot ik om eens hartige cupcakes. Mini chocolade Paascupcakes.


Een lekker recept voor hartige mini pizza muffins. Een aantal hartige cupcakes die ik al uit zijn eerste boek heb gemaakt zijn onder andere:. Ze doen het op feestjes trouwens vooral goed als mini cupcakes. Met slechts weinig ingrediënten maak je een van mijn favoriete hartige hapjes.


Je kunt de mini -pakketjes heel goed een dag. Verwarm de oven voor op 2graden.

Bak de spekblokjes en de gesnipperde ui. Een leuke variatie: hartige muffins met kaas,. Zo bakte ik ook heerlijke hartige mini cupcakes. Erg geschikt voor kleine hapjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts