woensdag 5 november 2014

Mango ijs maken

Bekijk de nieuwe collectie online. Nu 1ste verzending gratis! Dit mango ijs is zo super lekker en heel erg leuk om zelf te maken. Kleding voor de laagste prijs. Je hebt maar ingrediënten nodig en dan heb je genoeg ijs om even mee door te kunnen.


IJs zet tijdens het bevriezen iets uit.

Deze hoeveelheid komt uit op ongeveer dl. Lekker hè die zomervibes? Daar hoort natuurlijk ook een verkoelend ijsje bij. Wil je een gezond alternatief?


Maak dan deze vegan sorbetijs van verse mango. Man­go-ko­kos­ ijs Eén hapje proeven en dit tropische ijs van zachte mango en frisse limoen komt ongetwijfeld in je toetjes-top 10. Ik weet het, het is hartje winter en ik kom met een ijs -recept.


Maar ik kon het gewoon niet laten om deze te delen met jullie, het is zó lekker en makkelijk te maken. Waar zal ik mee beginnen.

Met het heerlijke mango ijs dat je hierboven ziet? Het maken van dit mango ijs is geweldig simpel. Je doet de blokjes bevroren mango in je blender en laat deze draaien tot je een zachte puree hebt.


Op zoek naar het lekkerste mango - ijs ( lekkerrrrrrrrrrrrr!!!) recept? Ontdek nu de heerlijke recepten van Solo Open Kitchen. Laat je inspireren en ga aan de slag!


Het kiwi ijs had een frisse zure smaak en bij het andere ijs proefde je de mango en kokos. En toen zag ik dit recept voor mango yoghurt ijs en aangezien ik dol ben op ijs , maar niet zo dol op de hoeveelheid vet,. Zelf ijs maken met verse. Ja, dit mango ijs is echt reden om verliefd te worden op de Thaise keuken. Romig door de kokosmelk in combinatie met slagroom, gezoet met wat suiker en werelds lekker.


Heerlijk en gezond: zelf suikervrij ijs maken van mango en avocado. Dit recept is suikervrij, lactose vrij en vegan. Een supersnel en makkelijk te maken ijs van mango en Griekse yoghurt.


Een makkelijk toetje dat ik vaker maak is twee mango ’s met yoghurt in de blender. Dit lekkere mango ijsje met gecondenseerde melk wilde ik jullie niet onthouden! Het is zó eenvoudig en zó ontzettend snel klaar -zonder.


Een heerlijke mango sorbet maken is helemaal niet lastig.

Pak je keukengerei erbij, want dit mango -limoenijs wíl je maken. Het is simpel en lekker en bovendien is dit ijs ook nog eens gezond en laag in calorieën. Dit after eight ijs kun je heel goed met de hand maken of in een keukenmachine.


Een ijsmachine is beslist niet nodig. After eight ijs met mango , banaan en eetlepels.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts