dinsdag 11 september 2018

Koelkast vriest

High service, Low pricing! Als blijkt dat de koelkast uw eten veel harder koelt dan de bedoeling is, of zelfs bevriest, dan is het verstandig toch even te kijken wat er aan de hand is. Koelkasten van alle merken op beslist.


Goedemorgen,Er vormt zich steeds een laag ijs op de achterwand van mijn (inbouw) koelkast. Waar kan dit door veroorzaakt worden.

En is er een aparte thermostaat voor koelen en vriezen ? Regelmatig bevriest in onze koelkast groenten zoals sla, komkommer, courgette en fruit zoals appels. Mijn koelkast heeft altijd een veel te lage temperatuur. Groente hoef ik er niet in te leggen want dat bevriest. Nu ik m net ontdooit heb, en een bijna 10cm dikke. Goeieavon Wanneer we de thermostaat van de koelkast op stand (van 5)zetten vervriest het eten en vormt er zich achteraan op de binnenwand ijs.


Ik heb onlangs een tweedehandse Siemens koel- vries combinatie gekocht, tot voor kort deed hij het prima.

Jij bepaalt hoe je betaalt! Bestel de nieuwste koelkasten bij OTTO. Scherp geprijsd witgoed online!


Ik kan iedere dagen een ijsklomp van de achterwand aan de binnenkant van mijn koelkast halen. Betaal nooit meer teveel. Net het enige dat uw koelkast moet doen: koelen. Wat kan zoal de oorzaak zijn?


De uitleg van de effecten en gebruiksproblemen: Een koelkast koelt niet en een vrieskast vriest niet maar deze apparaten voeren warmte af. Zelf uw koelkast of vrieskast repareren? Met onze tips van vakmensen vidt u de storing altijd. Het onderste apparaat zal. Ook voor uw droger, afwasmachine of wasmachine.


Ja klopt, hij staat vrijwel zeker non-stop te koelen. Een kapotte koelkast kan verschillende oorzaken hebben. Vaak kun je een koelkast gemakkelijk zelf repareren.


Zo kun je de koelvloeistof zelf bijvullen.

Vergelijk eenvoudig koelkasten online bij VERGELIJK.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts