woensdag 25 april 2018

Rijstkoker tristar

Zet de perfecte maaltijd op tafel. Vergelijk en bespaar via Kieskeurig. Haal vandaag nog die rijstkokers in huis. Omdat de rijstkoker automatisch afslaat als.


Wil je wel graag een rijstkoker , maar heb je weinig ruimte? Daarvoor kijk je op Kieskeurig. Of stel een vraag aan een andere bezitter van uw product als u problemen heeft met uw apparaat. Kom naar onze website en bestel de goedkoopste Tristar rijstkoker.


Coolblue: alles voor een glimlach. L capaciteit - RVS behuizing Mijn account. Gratis verzending vanaf €30! Bestel hier rijstkokers online.


Zowel in de winkelstraat als online is Blokker úw huishoudwinkel. Rijstkokers tegen lage prijzen. Aan het indicatielampje kan. Met een vermogen van 3watt is hij ook.


Info over tristar rijstkoker. Resultaten van zoekmachines! Ik had ze heel vaak in mijn hoofd geha maar nooit aangeschaft en nu had ik de kans om er. Het is een vrij compacte rijstkoker met 0. Perfect om kleinere porties.


Kies dan voor de Tristar rijstkoker met een inhoud van 0. Je kan er porties rijst per keer in. Bekijk ons uitgebreide assortiment Tristar. Voor 23:bestel is morgen thuis! Dingen waar je blij van wordt! De door jou gezochte advertentie is helaas niet meer beschikbaar.


Wellicht kunnen onderstaande advertenties je verder helpen. Deze Tristar rijstkoker heeft een capaciteit van 1. Vul de rijstkoker met de gewenste hoeveelheid. De Tristar RK is eenvoudig in het gebruik en eenvoudig te reinigen. De rijstkoker schakelt automatisch over naar de warmhoudfunctie als de rijst klaar is en beschermt.


Ik heb een donkerbruin vermoeden dat het apparaat niet echt voor mij bedoeld is, maar meer voor hemzelf. Hij kookt namelijk vaker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts