maandag 15 januari 2018

Koekoeksjong robert galbraith

Als een getroebleerd supermodel een dodelijke val maakt van een winters balkon in de Londense wijk Mayfair, wordt aangenomen dat het zelfmoord was. Even had de Britse schrijfster J. K Rowling de anonimiteit waar ze op hoopte. Was de dood van supermodel Lula moord of zelfmoord?


Haar broer schakelt een privédetective in. Saillant detail: Galbraith is J.

Als een legendarisch topmodel een dodelijke val maakt van een balkon in de chique Londense wijk. Koekoeksjong has 387ratings and 29reviews. Rowling, auteur van de Harry Potter-serie en Een goede raad. In de Cormoran Strike-serie verschijnen nu succesvolle.


Robert Galbraith is een pseudoniem van J. Voor al je literatuur en romans. Ik vind het echt heel leuk om de e-books van de Vakantiebieb te lezen op mijn telefoon, maar wanneer ik zelf op vakantie ga, neem ik het liefst een papieren avontuur mee. Het boek, The Cuckoo’s Calling, ontving zeer lovende recensies.

Inclusief informatie over de series en de volgorde van de boeken. Ik had mazzel dat ik het. Het koekoeksjong vond ik al bijzonder, deze keer wordt ik wederom diep meegezogen in de levens van Cormoran Stricke,. Op zoek naar leuke boeken voor uw verzameling?


Uitgeverij Boekerij heeft meer dan duizend boektitels voor u beschikbaar. Uniek aanbod (tweedehands) boeken. Het boek heeft mijn aandacht getrokken toen enige tijd.


Hier vind je boekverslag van middelbare scholieren van dit boek. Dat maakte uitgeverij Little. Lula Landry roept haar broer John Bristow de hulp in van de aan lager wal geraakte privédetective Cormoran Strike, die dezelfde dag. Veelbelovend ‘debuut’ Het klinkt heel vreem maar voor J. Bezoek EenAfgeslotenHuis.


Bestel Een afgesloten huis nu bij de plaatselijke boekhandel! Uit de serie: Cormoran Strike. Info over robert galbraith boeken. Resultaten van zoekmachines!


De door jou gezochte advertentie is helaas niet meer beschikbaar. Wellicht kunnen onderstaande advertenties je verder helpen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts