vrijdag 25 september 2015

Liebherr ik 1610

Bekijk ons uitgebreide assortiment. Liebherr IK prijzen vergelijken. Bespaar tot wel via kiesproduct. Jij bepaalt hoe je betaalt! Voor 23:bestel morgen in huis.

Alle informatie over dit koelapparaat vind je hier. Ook het uiterlijk is belangrijk: de IK. Gratis Bezorging - Verzending Binnen Uur - Vergelijk Prijzen van Winkel. Of stel een vraag aan een andere bezitter van uw product als u problemen heeft met uw apparaat. Dingen waar je blij van wordt!


Online of in één van onze winkels. Eerlijke prijzen, zo betaal je nooit te veel! Betaal nooit meer teveel.

Daarvoor kijk je op KIESKEURIG. Zelf afhalen of snelle levering! Vergelijk de prijs van deze koelkast bij alle bekende webshops en bekijk de specificaties en reviews op Knibble. Dit maakt hem geschikt voor in je open keuken. Hij heeft twee transparante groenteladen, vijf legplateaus, vier deurvakken en een eierrekje.


Kenmerkend voor het interieur van deze ééndeurs inbouwkoelkast zijn de aan beide zijden aangebrachte plateauhouders. Door de zuilvormige rangschikking. Al meer dan jaar betrouwbaar en goedkoop! Bestemd voor sleepdeurmontage.


Kijk snel en ontdek het zelf. De traditionale kleur van een koelkast is natuurlijk. Kan ik een koelkast of vriezer in onverwarmde garage plaatsen? De koelkast schoonmaken doe je zo! Om snel te kunnen bepalen of dit jouw ideale koelkast is, heb ik uitleg geplaatst achter de belangrijkste specificaties.


Er zijn nog geen review voor dit product. Plaats als eerste een review op kieskeurig! Resultaten van zoekmachines!

Dit is fijn als je hem in een open keuken plaatst. Waar vind ik mijn typenummer?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts