vrijdag 3 oktober 2014

Kristallen glazen herkennen

Uniek en origineel design, deze zomer nóg betaalbaarder. Ontdek onze unieke collectie. Voor 23:bestel is morgen thuis!


Hoe kun je zien of een pegel van een kristallen kroonluchter echt kristal is of geslepen glas ? Is er een methode voor om dit na te checken?

Vanzelfsprekend hou ik ook van glaswerk en vooral van kristal omdat het glimt en blinkt! Het truukje van mijn schoonmoeder: even met je nagel ertegenaan tikken om te. Info over kristallen glazen herkennen. Resultaten van zoekmachines! Het herkennen van antiek of waardevolle spullen.


Ik ben in het bezit van een aantal antieke kristallen glazen met in de voet een C gegraveerd met daarop een kroontje. Het verschil tussen glas en kristal is inderdaad zichtbaar voor het oog,. Hoe kan men kwaliteitsglas herkennen.

Crystal is een vorm van glas , maar niet alle glas kristal. De drank ware in je kast zijn het meest waarschijnlijk glas , of zelfs meer uitgebreide geslepen glas - ze. De ware drankje in je kast zijn waarschijnlijk glas of. Shop originele glazen , nu nóg goedkoper tijdens de zomersale op Made. Natuurlijk (berg) kristal is vrijwel.


Glazen , schalen en meer kopen en verkopen tegen een aantrekkelijke prijs! Kristal , is een terminologie. Glas is een mengsel van kwarts met een alkali,. GLAS (ANTIEK HERKENNEN ), Thimo te Duits. Is het glas , kristalglas, kristal ? Ik zag onlangs in een winkel een prachtig beeldje van glas maar ik kreeg van de verkoopster te horen dat het kristal was.


Nu vraag ik me af, wat is het verschil. Een hoog kwaliteitsglaswerk is makkelijk te herkennen. Val Saint-Lambert glas kristal. Hoe weet ik of mijn kristal echt Swarovski is?


Voor echt Swarovski kristal van hoge kwaliteit betaal je meer dan voor een glazen voorwerp. Tussen glas , kristal en kristalglas ontstaat logischerwijs enige verwarring.

Lees in dit blog wat de verschillen tussen deze glassoorten zijn. Een kwalitatieve kroonluchter herkennen. Een glazen of kristallen kroonluchter Het spreekt voor zich dat een luchter uit kristal duurder zal zijn dan een luchter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts